CDC i TxSC s’alien amb el govern per suprimir quatre places de l’escola bressol

Els vots del regidor de Convergència, Jordi Marqueño, i de Tots per Sant Cebrià (TxSC), Antonia Benítez, al darrer ple han servit perquè el govern pugui tirar endavant la seva proposta d’amortitzar quatre places de mestra a l’escola bressol El Rial. La CUP defensava la creació d’una mesa de negociació real per esgotar totes les vies per recol·locar les quatre persones que malauradament aquest mes de desembre seran acomiadades. Assumint que la davallada d’alumnes d’aquest curs (51 a 29) feia innecessària la presència d’onze educadores, la CUP considera que l’ajuntament no ha buscat alternatives que permetessin a les persones afectades realitzar tasques municipals fora del centre com algunes d’elles ja feien en l’actualitat.

La formació assembleària, que s'ha reunit amb els delegats sindicals i la direcció de l’escola, adverteix que reclamarà uns criteris objectivables a l’hora de decidir els acomiadaments i vigilarà que no siguin arbitraris i que tinguin en compte la relació contractual per evitar un sobrecost per les arques públiques.