El feixisme entra en campanya

Uns desconeguts van trencar la matinada de diumenge la majoria de pancartes que la CUP havia penjat al poble per les eleccions d’aquest diumenge. També van fer malbé material de campanya de Junts pel Sí i van treure algunes de les estelades que l’ANC va penjar als fanals del poble el mes d’agost. L'assemblea va decidir deixar les pancartes trencades per fer visible l'atac i posar-ne de noves just a sota on hi deia "Els arguments del no. Ja no tenim por", però aquestes també han estat tallades suposadament pels mateixos autors.

La formació atribueix aquest nou atac a l’independentisme als nervis que els sectors espanyolistes tenen davant dels resultats del 27-S i remarca que la por ha canviat de bàndol perquè les amenaces són l’únic recurs que els queda als qui no respecten la democràcia. La CUP demanarà a l'ajuntament que ho investigui per localitzar els culpables mentre emplaça la ciutadania a penjar estelades als balcons per mostrar la seva més absoluta repulsa al feixisme.