La CUP critica que el Govern hagi obert un procés participatiu per debatre la ubicació del mercat sense parlar-ne amb els paradistes

La CUP lamenta que el Govern hagi engegat un procés participatiu entre els veïns i veïnes del poble per debatre sobre la necessitat de canviar la ubicació del mercat setmanal dels dissabtes sense parlar-ne amb els paradistes. . La formació municipal considera que els paradistes, com a part implicada, haurien d’haver estat convocats a una reunió prèvia per informar-los de l’obertura d’aquest procés i escoltar les seves demandes abans de promoure enquestes ja amb punts de venda alternatius.

Un procés participatiu que no és rigorós perquè no s’ha fet amb un cens i la mateixa persona pot haver votat diferents cops. Més enllà d’aquesta manca de rigor, no és de rebut, segons la CUP, que els paradistes s’hagin hagut d’assabentar d’aquest procés pels clients que van a les parades. El partit assembleari comparteix que l’actual ubicació al carrer Esplanada presenta alguns hàndicaps com el tema de l’aparcament per a la gent que viu més allunyada del nucli. Per aquest motiu, reclama al Govern que obri de manera inmediata una taula de negociació amb els paradistes i oberta a la ciutadania amb la voluntat de trobar una solució que beneficïi a tothom.