La CUP de Sant Cebrià reitera el seu compromís amb el procés d'independència

Davant la decisió del Consell Polític de la CUP, que ens aboca a un escenari incert, la CUP de Sant Cebrià vol refermar a tots els cebrianencs i cebrianenques el seu ferm compromís amb el procés sobiranista del Principat de Catalunya que ha de desembocar en la construcció de la República Catalana.

De forma unànime, aquesta assemblea apostava per facilitar la investidura del candidat presentat per JxSI, per desbloquejar la situació d'impàs en què es trobava el procés després dels resultats del passat 27S. Alhora, essent conscients de la contradicció que suposava aprovar el Pla de Xoc presentat per JxSI en l'àmbit social, absolutament insuficient d'acord amb les demandes de la nostra formació, el nostre nucli advocava per rebutjar-lo i continuar negociant un cop superat l'escull de la investidura.

Aquest posicionament va ser el que va mantenir la CUP de Sant Cebrià en la darrera Assemblea Territorial del Maresme – Barcelonès Nord, on la gran majoria d'assemblees locals varen presentar propostes similars. Com ja han fet públic altres nuclis locals, a la nostra comarca, el suport a la investidura era àmpliament majoritari.  Davant d'aquesta situació, ens refermem en la nostra lluita per l'alliberament nacional i social dels Països Catalans, alhora que instem la nostra organització a un procés de reflexió interna i autocrítica que permeti enfortir el projecte constituent i de ruptura en el qual tants ciutadans i ciutadanes van confiar el passat 27S.