La CUP declina formar part del govern perquè no té capacitat d'aplicar el seu programa

Els militants i simpatitzants de la CUP han decidit declinar l’oferiment del partit guanyador de les eleccions, l’Agrupació de Veïns de Sant Cebrià (AVSC), de formar part del govern municipal. A només un regidor de la majoria absoluta, la CUP descarta fer de crossa del nou executiu seguint la línia de la resta de nuclis del partit que només entren a governar quan tenen la força necessària per influir en la presa de decisions.

Més enllà d’aquestes consideracions prèvies, la CUP opta per no donar suport a una llista que s’ha construït en base a un greuge, justificable en gran mesura, però que entenem no aporta un projecte global pel poble. Com a impulsora de la Taula Comuna de les Urbanitzacions, la CUP defensarà un alleugeriment de les càrregues impositives de la gent que viu a les urbanitzacions i que es respecti el parer dels veïns i veïnes d’aquestes zones. El partit independentista està obert a altres possibilitats sempre que aquestes no posin en perill l’equilibri pressupostari del nostre ajuntament i conseqüentment els serveis que es donen

En qualsevol cas, la CUP advoca per una oposició constructiva i per buscar ponts d’entesa amb aquesta formació i la resta de partits amb representació en tots aquells aspectes que suposin avançar en la justícia social, la regeneració democràtica, l’activació popular de Sant Cebrià i ser part activa en el procés d’alliberament nacional des del nostre municipi. Davant del nou escenari sorgit de les eleccions, els dos regidors de la CUP van votar en blanc com un vot crític de confiança a la formació guanyadora en la votació del ple d'investidura.