La CUP es reivindica com l’única garantia per reinventar Sant Cebrià

La formació assembleària fa una crida a acudir massivament diumenge a les urnes per fer possible el canvi que necessita Sant Cebrià. La CUP, que arriba a aquestes eleccions amb grans perspectives de creixement per la tasca realitzada els darrers quatre anys,  es postula com l’única garantia de canvi tenint present que és l’únic partit arrelat al municipi que no ha tingut responsabilitats de govern.

Amb una llista formada per persones vinculades des de fa anys al teixit associatiu, el primer i gran objectiu de la CUP és la dinamització de Sant Cebrià amb propostes concretes com la reformulació de la Festa Major o la posada en marxa d’un ateneu popular que sigui el punt de trobada i el motor cultural del poble. Una dinamització que passa per donar resposta a les greus carències que presenta el poble i que cap govern ha aconseguit capgirar.

La CUP també remarca el seu compromís amb el procés sobiranista com s’ha vist reflectit amb les diferents iniciatives que ha impulsat al municipi aconseguint que l’estelada onegi al poble o l’adhesió de Sant Cebrià a l’AMI. Un procés que ha d’anar lligat a una redistribució més justa de la riquesa per acabar amb l’exclusió social i a una regeneració democràtica que acosti la ciutadania a les institucions. En aquest cas, l’ajuntament, que no és una gestoria sinó una eina de transformació social.