La CUP exigeix al govern que el 9N es pugui votar a Sant Cebrià

La CUP exigeix al govern municipal que els ciutadans de Sant Cebrià tinguin garantit el dret a vot a la consulta del 9N. Davant la manca d’equipaments de la Generalitat al municipi, la CUP reclama que l’executiu habiliti el CEIP Pi Gros, que és de titularitat municipal, com a col·legi electoral, com fa amb la resta de convocatòries electorals. La formació assembleària recorda que el termini per presentar un espai on es pugui votar s’acaba aquesta setmana i demana que es comuniqui amb la màxima celeritat al departament de Governació que l’Ajuntament de Sant Cebrià posa a la seva disposició aquest equipament.

La CUP deixa clar que no acceptarà en cap cas que els habitants del nostre municipi s’hagin de desplaçar a un altre poble per una actitud de deixades política de l’actual equip de govern. Cal recordar que Sant Cebrià, a banda d’estar adherit a l’Associació de Municipis per la Independència (AMI), s’ha compromès amb l’aprovació de diferents mocions a facilitar totes les eines i recursos perquè la ciutadania pugui votar el 9N. En aquest sentit, el partit independentista exigirà responsabilitats polítiques si l’equip de govern incompleix el seu compromís amb la ciutadania.