La CUP incia el cicle de xerrades amb Enric Duran

La CUP va iniciar el passat dissabte 8 de maig un cicle de xerrades que va comptar amb la presència de l'activista anticapitalista Enric Duran. El membre del col·lectiu del Decreixement va exposar als assistents els motius de la crisi econòmica i va donar a conèixer algunes de les propostes que impulsen els moviments socials per fer front a l'actual sistema. El decreixement és un corrent de pensament i un moviment que pretén reunir sota un paraigües comú totes aquelles lluites i reivindicacions ja existents que intenten oferir una resposta coherent a la direcció suïcida que comporta la fe en el creixement econòmic continu i, alhora, posar sobre la taula la impossibilitat de produir i consumir sempre més. Duran va parlar d'algunes alternatives que s'estan impulsant com la moneda social, l'ecoseny, o les cooperatives de consum integrals, amb l'objectiu de potenciar una economia justa i ecològica.