La CUP obre primàries per escollir els candidats a les eleccions del 27S

Les eleccions primàries són per escollir les 10 persones que encapçalaran la llista de la circumscripció de Barcelona i les 5 que encapçalaran les llistes de Girona, Lleida i Tarragona. Són candidates a ocupar els llocs de la llista que es posen a votació aquelles persones que han estat proposades a les Assemblees Obertes de l’espai “Per la ruptura” i que han acceptat ser-ho.Les persones militants de la CUP tenen dret a vot directament. Les persones simpatitzants, majors de 16 anys, que vulguin votar S’HAN D’INSCRIURE PRÈVIAMENT i tenen dues opcions:A) Inscriure’s presencialment al local de la CUP Mataró els horaris següents:Dissabte 18 juliol lde 18 a 20h.Dilluns 20 juliol de 10 a 13h i de 18 a 20h. Dimarts 21 juliol de 10 a 14h i de 17 a 22h. Qui ho faci rebrà un correu electrònic amb un enllaç per votar telemàticament. B) Inscriure’s des del web (http://perlaruptura.cat/votar/ ) i votar, forçosament, de forma presencial el 26 de juliol al local de la CUP Mataró.El dia de les eleccions primàries l’horari de votacions presencials al local de la CUP Mataró és el següent: Diumenge 26 juliol de 12 a 14h i de 18 a 20h.