La CUP preguntarà al proper ple sobre el nyap de la canalització del gas a Castellà d'Índies i Can Palau

L'empresa Gas Natural ha començat les obres per portar el gas canalitzat des del nucli urbà a les urbanitzacions de Castellà d'Indies i Can Palau. La CUP preguntarà al proper ple en quines condicions l'anterior govern municipal va donar el permís d'obres perquè les rases que realitza la companyia no són asfaltades de nou un cop realitzada la canalització tal i com es pot veure a les imatges. En lloc d'asfalt, Gas Natural utilitza formigó amb els perills que això implica perquè aquest material no serveix com a capa de rodadura.

Una situació que encara és més greu a Can Palau perquè la rasa agafa gairebé el mateix recorregut que les rodes dels cotxes, fet que ja ha provocat els primers clots. De fet, la CUP alerta que si no es reasfalta la rasa s'enfonsarà pel pas continuat dels cotxes en un breu període de temps.