No a la vídeovigilància!

La CUP va mostrar la seva oposició a la instal·lació i/o actualització d'una desena de càmeres de seguretat a diferents punts del poble com proposa el govern perquè ho considera una mesura innecessària i amb un elevat cost pels contribuents tenint present que pujarà més de 17.000 euros.

El govern advoca per incrementar el nombre de càmeres per pal·liar la manca de policia a la nit i evitar d’aquesta manera robatoris o danys al mobiliari urbà. La CUP va justificar la seva negativa a secundar aquesta iniciativa, que va comptar amb el suport de la resta de partits, perquè no s’ha produit un allau de robatoris o d’accions vandàliques que així ho avalin. La formació independentista tampoc creu que la videovigilància sigui la solució per resoldre actuacions incíviques que puguin produir els joves tot recordant que la falta d’equipaments per aquest sector pot ser l’origen d’aquestes. En qualsevol cas, els regidors cupaires van fer saber que sí que avalaria mesures que ajudessin a pacificar l’avinguda Maresme.