Xerrada de Guifi.net per resoldre els problemes de connexió a internet a les urbanitzacions

Les famílies que viuen a les urbanitzacions pateixen greus problemes a l’hora de connectar-se a internet. Amb la voluntat de revertir aquesta situació i oferir un servei barat, ràpid i de qualitat idoni per als habitatges de les urbanitzacions, la CUP ha convidat un dels socis de l’entitat i veí de Can Palau, Ramon Selga, perquè expliqui els beneficis d’aquesta xarxa que ja s’utilitza en alguns habitatges de les urbanitzacions del nostre municipi.

La xerrada, que tindrà lloc  el proper  divendres 1 de juliol a un quart de nou del vespre al Casal d’Avis, servirà per explicar el funcionament  d’aquesta xarxa de telecomunicacions oberta, lliure i neutral que no deixa de créixer.  De fet, amb 28.000 llars connectades, la majoria d’elles a Catalunya, és una de les xarxes gratuïtes de wifi més extensa del món. El soci d’aquest projecte d’economia col·laborativa sense afany de lucre exposarà als interessats que s’hi pot participar simplement instal·lant una antena al domicili i resoldrà tots els dubtes tècnics que puguin sorgir.