Ateneu i via verda fins Sant Pol, les dues principals demandes del poble

Els resultats de la macroenquesta que ha portat a terme la CUP els darrers dos mesos estableixen que la gent vol un camí que arribi a Sant Pol i un centre cívic per dinamitzar la vida social del poble. Dues demandes que la formació comparteix i que incorporarà al seu programa com a pilars de la candidatura. La CUP entén que la carretera no pot ser l'única via de comunicació amb Sant Pol i queel poble necessita un punt de trobada que cohesioni i activi la participació.

Els més de dos-cents enquestats també han manifestat que allò que més els agrada és l'entorn i la gent i el que menys el transport, la manca d'activitats i l'estat actual del camp de futbol. En aquest sentit, la CUP es compromet a impulsar la Taula Tècnica del Tranport a l'inici de la legislatura per abordar les necessitats de tots els segments de la població, inclosos els joves, i a estudiar la viabilitat econòmica de l'adequació del camp per instal·lar-hi gespa artificial i crear una escola de futbol com a eina també de cohesió social.

Les queixes pels elevats impostos, l'incivisme o la manca de serveis s'han vist reflectides en un gran nombre de les enquestes, en què hi han participat també infants majors de cinc anys amb l'objectiu que la mostra fos el més tranversal possible per poder conèixer l'opinió de veïns de totes les edats. Els resultats totals de l'enquesta, que es van presentar públicament en una assemblea oberta el passat 28 de març al mercat, es poden consultar al document adjunt.