Gran èxit del primer tió solidari

La CUP de Sant Cebrià va organitzar el passat 19 de desembre el primer tió solidari amb l'objectiu de recollir aliments per a les famílies més necessitades del poble. Desenes de persones es van acostar a la plaça Ernest Lluch des de les onze del matí i fins a les dues del migdia per portar tot tipus de productes d'alimentació. El tió va obsequiar amb un present tots els infants que el van fer cagar. Durant la jornada, els assistents també van poder gaudir d'una xocolotada popular per fer passar el fred. Al final es van recollir quatre caixes plenes d'aliments que van ser lliurats als serveis socials de l'ajuntament perquè els facilités a la gent amb menys recursos de la vila. L'objectiu de l'activitat era fomentar la solidaritat i l'altruïsme en unes dates on el consumisme ha deixat en un segon pla l'esperit amb el que es va començar a celebrar el nadal. També recuperar una tradició de la cultura popular davant una globalització que arracona els nostres costums i ens imposa un hàbits aliens.

Així mateix, la CUP va portar a terme un taller de canelons a l'escola bressol El Rial sota la direcció de la cuinera del centre, Nani More, el 23 de desembre que va ser molt concorregut, especialment entre la gent jove del poble.

Aquestes dues primeres activitats de la CUP responen a l'objectiu de la formació de dinamitzar el poble i marquen l'inici de tot un seguit d'actes que anirem anunciant en els propers mesos.