La CUP de Sant Cebrià participa en la tancada a l'ajuntament de Mataró la vigília de la vaga general

El regidor de la CUP de Sant Cebrià, Lluís Perramon, va participar en la tancada a l’ajuntament de Mataró el dimarts a la nit per denunciar 'el segrest de la democràcia i les institucions per part dels mercats i les polítiques neoliberals'. Aquesta acció que es va estendre a diverses ciutats del país va marcar el tret de sortida de les mobilitzacions en què la CUP va prendre part en motiu de la vaga general.

La vintena de membres de la formació que van passar la nital consistori,entre els quals el regidor de Mataró i número 5 de les llistes per Barcelona , Xavier Safont-Tria van fer públic un comunicat en què feien palesa la seva “preocupació per la situació que patim els i les treballadores així com les institucions municipals, que han estat relegades a fer d’executores de les retallades en els serveis públics bàsics”.