La CUP de Sant Cebrià presenta una candidatura renovada amb la voluntat de governar

La CUP de Sant Cebrià va presentar diumenge els principals integrants de la seva llista de cara a les eleccions municipals. Una candidatura completament paritària, amb deu dones i onze homes entre titulars i suplents, que combina experiència i renovació, fruit de la incorporació de noves militants a la formació. De fet, només set de les persones que ja integraven la darrera llista repeteixen i, per tant, catorze s’han sumat al projecte de la CUP, que s’ha marcat com a repte governar després de ser el principal partit de l’oposició en els dos darrers mandats. El lema escollit, ‘Ara CUP!’, posa en relleu de la necessitat d’impulsar un canvi al consistori que només pot abanderar l’únic partit amb representació que no ha tingut l’oportunitat d’assumir responsabilitats en l’executiu.

La CUP va escollir la rampa de davant de l’escola El Pi Gros com a escenari per fer la presentació per reivindicar la resistència del nostre municipi en la defensa de la democràcia i la llibertat l’1-O davant la brutal actuació de la Guàrdia Civil. I ho va fer amb la presència de l’exdiputada Gabriela Serra, que ja va visitar l’escola després del referèndum per veure els desperfectes que la Guàrdia Civil havia ocasionat. Serra, que va fer una defensa aferrissada de la desobediència civil, va destacar la força de la CUP en l’àmbit municipal.

També van intervenir Montse Figuerola, cap de llista de la CUP, que va deixar clar que l’objectiu de la candidatura és governar, i Dani Trinidad, número 2, que va destacar la feina que ha fet la CUP des de l’oposició marcant l’agenda política i fiscalitzant la tasca d’un govern que ha resultat ser un autèntic despropòsit amb la sortida de quatre dels cinc regidors que l’integraven. La música en directe de Pau Benítez i un vermut ecològic amb cervesa artesana de la comarca van tancar una jornada que dona el tret de sortida de la precampanya electoral.