La CUP demana explicacions a la direcció del PPC per escollir l’autor de l’amenaça de mort al president Mas com a candidat a l’alcaldia de Sant Cebrià

La CUP de Sant Cebrià exigeix explicacions a la direcció del PPC per haver ratificat David Martínez Varés, l’autor de la famosa piulada que amenaçava de mort el president Mas, com  a candidat a l’alcaldia del nostre municipi. El fins ara vocal del PP al Masnou va penjar una imatge al seu compte personal i a l'oficial del PP d’aquest poble en la qual suggeria idees sobre les armes a utilitzar per convèncer el president de la Generalitat a no convocar la consulta del 9N 'Si Artur Mas treu les urnes el 9 de novembre, quin mètode et sembla més efectiu perquè entri en raó?' deia la piulada que anava acompanyada d’un arsenal d’armes.

La formació assembleària considera que el tarannà antidemocràtic i xenòfob de l’alcaldable, que es pot veure amb altres piulades que encara són visibles a la xarxa penjades des del seu compte @comercialcat que va tancar el mateix dia, hauria de ser un impediment per exercir qualsevol càrrec públic. En aquest sentit, la CUP reclama que la presidenta del partit, Alícia Sánchez-Camacho, justifiqui els motius de la seva elecció perquè la candidatura ha estat promoguda pel Comitè Electoral Comarcal davant l’absència de nucli local al municipi i ha rebut el vist-i-plau de la direcció popular.

Més enllà de denunciar les llistes fantasmes que promou el PP arreu del país tenint en compte que Martínez no és veí ni se li coneix cap vinculació amb Sant Cebrià, la CUP no entén com se’l pot “premiar” a encapçalar la candidatura a les properes eleccions municipals quan el seu partit es vanta de perseguir –sempre en la mateixa direcció- els qui escriuen missatges amenaçants a les xarxes socials.