La CUP descarta formar part del proper govern municipal

La Candidatura d'Unitat Popular de Sant Cebrià de Vallalta ha decidit que no formarà part del proper govern municipal. L'assemblea de la formació municipalista ho ha decidit per unanimitat i deixa clar que defensarà els pilars del seu programa des de l'oposició. La CUP, que s'estrena amb un nou regidor aquesta legislatura en el seu debut en unes eleccions, considera que cap dels possibles pactes que es plantegen respon al compromís que ha près amb el poble. En aquest sentit, refusa participar en la possible coalició de govern entre Tots per Sant Cebrià, PSC, ERC i ICV perquè considera que és un poti-poti ideològic que defensa interessos contraposats als seus objectius de dinamitzar el poble, millorar les condicions de vida dels seus habitants, preservar el poble i el seu entorn i avançar cap a la plena sobirania. La CUP tampoc prendrà part en un govern liderat per CiU perquè considera que és un model exhaurit amb uns plantejaments urbanístics que no són els que necessita el poble. Finalment, la formació independentista remarca que preferiria un govern en minoria perquè seria el més representatiu en un consistori amb sis forces i a més obligaria a trobar consensos entre tots els partits. La CUP no vol desaprofitar l’ocasió d’agraïr el suport rebut per part dels habitants de Sant Cebrià i es compromet a mantenir una posició ferma en defensa dels interessos del poble.