La CUP es desmarca del manifest unitari de la Diada per l’oposició del govern a penjar l’estelada a l’ajuntament

La Candidatura d’Unitat Popular de Sant Cebrià de Vallalta ha decidit desmarcar-se del manifest unitari de la Diada Nacional de Catalunya que han elaborat la resta de partits després que es rebutgés la seva moció de penjar l’estelada a la façana de l’ajuntament els dies 10 i 11 de setembre. La formació independentista considera que no seria coherent signar un text conjunt amb la resta de forces polítiques quan només ERC va donar suport a posar l’estelada al consistori i quan ICV va arribar a dir que la CUP volia substituir la senyera per l’estelada. Per aquest motiu, la CUP elaborarà el seu propi manifest, que llegirà durant l’acte que celebrarà el dissabte dia 10 al parc Puigverd a partir de les sis de la tarda. L’endemà, la CUP sí que prendrà part en la tradicional ofrena floral a les dotze del migdia.