La CUP es reuneix amb Salvem la Vall en l'inici de la ronda de contactes amb entitats del poble

La CUP s'ha reunit aquest divendres al vespre amb membres de la plataforma Salvem la Vall, Salvem el Poble en l'inici de la ronda de contactes amb entitats del poble. La trobada forma part del compromís que va adquirir la formació de reunir-se en primer lloc amb aquesta associació per la seva tasca en defensa del territori i, especialment, la seva oposició al projecte de Can Mates.

Després d'analitzar l'actual cojuntura política, la CUP s'ha ofert per portar a l'ajuntament les seves reivindicacions mentre les entitats no puguin fer-ho directament. En aquest sentit, la CUP ha anunciat que pensa reclamar la modificació del reglament que regeix els plens al poble perquè les entitats puguin presentar mocions sense la necessitat de fer-ho per mitjà de partits polítics.

La CUP ha expressat la seva preocupació perquè l'acord de govern subscrit per part de TxSC, PSC, ICV i ERC no tanca la porta al parc temàtic de Can Mates perquè parla que el projecte tingui “un escàs o nul” impacte mediambiental, fet que no suposa enterrar definitivament la proposta del propietari de la finca.

La plataforma també ha deixat clara la seva aposta pel decreixement qüestionant que es vulgui seguir apostant per construir nous blocs de pisos al centre del poble.  Les representants de Salvem la Vall han informat de les accions que planegen en el futur i la delegació de la CUP ha manifestat que oferirà tot el seu suport a banda de participar-hi activament.