La CUP estrena les píndoles informatives

La CUP ha decidit posat en marxa un nova via de comunicació per donar a conèixer de forma més breu totes la informació relacionada amb la candidatura i amb les propostes per Sant Cebrià. Es tracta de les píndoles informatives, conegudes en anglès com a “news break” o “news bulletin”, que són formats de missatge de curta extensió i que poden ser també en format audiovisual. Aprofitant que el 22 de març és el Dia Mundial de l'Aigua, la primera píndola va ser sobre la municipalització de l'aigua en el nostre municipi.

En aquesta píndola, hi ha un primer apartat en què es parla de l'aigua com a bé essencial i seguidament que aquest recurs natural no es pot convertir en un negoci com passa a l'actualitat. Aquesta breu introducció dona pas a la tasca que ha fet la CUP per revertir la seva privatització des que va entrar a l'ajuntament com la campanya 'Això no és de rebut" que va realitzar el 2018 per denunciar l'encariment del preu de l'aigua. Aquesta serà la primera de les píndoles que la formació anirà publicant a les xarxes socials de forma continuada i que sempre tindran un mateix fil temàtic.