La CUP fa història i irromp amb força al Parlament

La CUP segueix recollint èxits. Després de passar d’una vintena a més de cent regidors i quatre alcaldies a les darreres eleccions municipals, la formació independentista ha aconseguit entrar al Parlament amb tres diputats gràcies al treball de base de militants i simpatitzants arreu del país. La concreció del referèndum d’autodeterminació, l’aturada immediata de tots els desnonaments, la denúncia del deute il·legítim o l’aturada de les retallades seran alguns dels pilars que defensarà la CUP en aquesta nova legislatura.

A Sant Cebrià, la CUP va recollir una setantena de vots que han contribuït a l’obtenció de tres diputats a la demarcació de Barcelona en l’estrena del partit revolucionari en unes eleccions al Parlament. Tot i perdre suport respecte les eleccions municipals, la CUP fa una valoració positiva dels resultats perquè el partit va decidir fer el salt al Parlament fa només un mes i tampoc disposava d’altaveus per fer arribar el seu projecte a la ciutadania. La CUP considera que l’independentisme ha optat a Sant Cebrià i al conjunt del país pel vot útil a ERC amb l’objectiu de situar els republicans com a segona força, però espera seguir consolidant el seu projecte rupturista ara també des de la cambra catalana.