La CUP insta l'ajuntament a tornar a hissar l'estelada que onejava al centre del poble

Dues setmanes després que l’estelada que onejava al centre del poble fos despenjada, l’ajuntament segueix sense restituir-la, tot i tenir-ne una de les mateixes dimensions a la seu del consistori, ni haver localitzat l’autor o els autors del sabotatge. La CUP reclama al govern municipal que de manera imminent torni a hissar l’estelada en compliment de l’acord municipal a què es va arribar gràcies a una moció de la formació independentista que només va rebre el vot en contra del PSC i Tots per Sant Cebrià (TxSC). Per evitar que es produeixi un nou robatori, el partit assembleari defensa que s’instal·li un nou sistema que garanteixi que no es pugui tornar a despenjar.  La CUP lamenta que l’exalcalde Pere Vega (PSC) hagi atiat la polèmica els darrers mesos atribuint la hissada de l’estelada a una decisió d’un “grup de veïns amb el suport dels partits independentistes” silenciant que va ser un acord democràtic adoptat en un ple municipal.