La CUP lliura l'assignació del ple a la vaga de docents de les Illes

Més enllà de les aportacions individuals que han fet els membres de la CUP de Sant Cebrià, el regidor de la formació, Lluís Perramon, ha decidit destinar els 68 euros nets que va cobrar del darrer ple a la caixa de resistència dels mestres de les Illes. D'aquesta manera, la CUP de Sant Cebrià, com ja han fet altres nuclis locals de la candidatura, se solidaritza amb la vaga que porten a terme els docents de les Illes en protesta contra el decret llei del govern balear que pretén acabar amb la immersió lingüística a les aules. Sota l'excusa de potenciar l'anglès, l'executiu dirigit per José Ramón Bauzá vol arraconar el català a un segon pla tot i que l'actual model garanteix la cohesió social. Davant la negativa del PP de retirar el decret, la CUP encoratja els docents a mantenir la lluita mentre demana a la societat civil que segueixi oferint suport econòmic perquè la vaga sigui possible.