La CUP obre converses amb la resta de partits per impulsar una moció de censura

Atesa la greu situació que pateix el nostre consistori, des de la CUP creiem de vital importància  donar a conèixer al poble el nostre posicionament  tot encarant les negociacions amb la resta de forces polítiques,  per conformar un govern alternatiu que resolgui el més aviat possible el caos generat amb l’actual executiu.

Els tres partits republicans amb representació al consistori hem establert sinèrgies de cooperació especialment des de la repressió policial de l'1-O a Sant Cebrià.  Com a segona força amb més representació al consistori i cap de l’oposició, hem encetat converses, juntament amb el PDECat i ERC, amb els 4 regidors de l’AVSC (Agrupació de Veïns de Sant Cebrià) per estudiar la millor fórmula per reconduir aquesta lamentable situació. Unes converses en les quals, per coherència política, hem exclòs el PSC perquè ha secundat l’aplicació de l’article 155 de la Constitució espanyola contra les institucions pròpies i democràtiques de Catalunya validant així la supressió de l’autogovern.

La nostra voluntat és constituir govern amb la resta de partits republicans (ERC i PdCat) conformant així un bloc republicà entenent-lo com a única garantia de canvi real a l’ajuntament.  Veient que el projecte de l’AVSC  liderada per l’alcaldessa ha fracassat i que la seva nefasta gestió ens ha portat fins aquest extrem, tenim l’opció d’intervenir de manera urgent per promoure mesures del control al consistori  a un any per a les properes eleccions municipals. Amb l’objectiu de ser transparents, treballarem per arribar a acords fent partícip a la població perquè validi la conveniència d’aprovar una moció de censura contra l’actual alcaldessa i configurar un nou govern.