La CUP s'erigeix en l'únic partit contrari al parc temàtic de Can Mates en el debat de Salvem la Vall, Salvem el poble

La CUP va ser l'única formació que va mostrar la seva oposició rotunda al parc temàtic que es vol construir a Can Mates en el debat organitzat per la plataforma Salvem la vall, Salvem el poble, que va aplegar els sis alcaldables. El cap de llista de la formació municipalista, Lluís Perramon, va subratllar que 'no podem créixer trinxant el territori' tot recordant que és una de les poques zones rurals que queden a Sant Cebrià i va deixar clar que 'la CUP no està oberta a cap tipus de negociació'. També va afegir en al·lusió als llocs de treball que prometen els seus impulsors que a Frenos Sauleda dels cent treballadors que hi ha només quatre viuen al poble.

Sobre les altres qüestions que es plantejavem, Perramon va criticar que es vulgui fer créixer el poble fins a un 80% tal i com preveu el POUM inicialment aprovat i va reiterar que ja hi ha 'una bossa important de pisos en lloguer o venda que podrien satisfer la demanda'. Així mateix, va explicar que des de l'ajuntament van reconèixer que l'ampliació de l'escola s'havia fet per cobrir només les necessitats actual i que,per tant, si el poble creix com defensa CiU en quatre dies hi haurà barracons.

En l'ambit urbanístic, la CUP va reclamar defensar el patrimoni existent, dignificant el casc antic o pacificant el trànsit al poble amb la posada en marxa de la variant de Castellar d'índies. Pel que fa a la cultura popular, Perramon va lamentar la inexistència de cap colla pròpia i va ressaltar que el seu impuls serà una prioritat per a la formació.