La CUP vol situar el feminisme al centre de les polítiques municipals

Fer del feminisme un senyal d'identitat. Aquest és el propòsit de la CUP amb una aposta clara per situar les polítiques feministes al centre de la seva actuació per combatre els aspectes més estructurals de la desigualtat de gènere i del sexisme.L'obejctiu és estendre la perspectiva de gènere a totes les àrees de l’ajuntament per lluitar contra les desigualtats i les violències i discriminacions envers les dones, i contribuir a la seva llibertat i igualtat d’oportunitats i de resultats.

POLÍTIQUES FEMINISTES I AMB PRESPECTIVA LGTBI

Tallers d'autodefensa feminista portats a terme per dones i per a les dones a través de col·lectius que fa anys que hi treballen.

Pla integral contra la violència contra les dones per garantir el seu benestar i la seva recuperació.

Promoure el dia de la dona treballadora com un dia de reivindicació amb actes i jornades.

Prioritzar la contractació d’empreses que tinguin plans d’igualtat.

Creació de protocols de prevenció d’agressions masclistes i LGBTI-fòbiques tot l'any i especialment per la Festa Major i altres activitats d’oci.

Vetllar per la difusió de campanyes institucionals de sensibilització enfront les violències masclistes i LGBTI-fòbiques.