La Taula Tècnica del Transport, la nova comissió que proposa la CUP per millorar el transport

Crear la Taula Tècnica del Transport amb representants de les urbanitzacions i del nucli urbà per revisar l’actual contracte del transport urbà i interurbà en la seva integritat, especialment pel que fa a les parades i a la freqüència de pas. Això és el primer que farà la CUP per tal d'analitzar quins són els principals problemes de mobilitat dels veïns i veïnes i buscar la millor resposta.

TRANSPORT I MOBILITAT

Creació de la Taula Tècnica del Transport amb representants de les urbanitzacions i del nucli urbà per revisar l’actual contracte del transport urbà i interurbà en la seva integritat, especialment pel que fa a les parades i a la freqüència de pas.

Reduir el temps de recorregut entre Sant Cebrià i l’Hospital de Calella perquè ara es triga més que abans.

Estudiar la viabilitat d’un transport específic per casos de serveis socials, gent de mobilitat reduïda i infants o joves.

Transport mancomunat amb Sant Iscle durant el període de vacances d’estiu.

Promoure el cotxe compartit amb una app municipal o a través del web de l’ajuntament.

SEGURETAT

Convocar el Consell Municipal de Seguretat amb la participació de les entitats especialment les de les urbanitzacions després que en quatre anys no s’hagi reunit en cap ocasió malgrat que la normativa diu que ho ha de fer anualment.

Exigir a la Generalitat que compleixi amb les seves competències.

Tenir els camins nets per no facilitar la feina dels lladres i de pas contribuir a la reducció del perill d’incendis.

Promoure des de l’ajuntament mesures de seguretat entre el mateix veïnat a través de les noves tecnologies (APPs).

Recuperar el cos de protecció civil.