L’estelada onejarà al centre del poble de manera permanent

La CUP ha aconseguit que l’estelada onegi de manera permanent al centre del poble després de presentar una moció al ple que va ser recolzada per CiU, ERC i aquest cop també ICV, que es va oposar fa només dos mesos a penjar-la a la façana de l’ajuntament en motiu de la Diada. Ara només els regidors del PSC i Tots per Sant Cebrià van votar en contra de penjar l’estelada al pal on hi ha la senyera.

La formació independentista considera que el nostre municipi no només no pot quedar al marge de l’històric moment que viu el país, sinó que ha de fer visible el seu suport a l’anhel de llibertat del poble català, i entén que és un acte de coherència amb el fet que Sant Cebrià s’adherís fa un any a l’Associació de Municipis de la Independència (AMI) gràcies també a una moció presentada per la CUP.

La CUP ha acordat amb la comissió ciutadana sorgida de la Marxa de Torxes per la Independència organitzar un acte reivindicatiu i festiu el dia de la hissada de l’estelada, que encara s’ha de concretar, per celebrar que Sant Cebrià doni un pas més a l’hora de reivindicar la plena sobirania.